سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهود

آیین زندگی \

آیین زندگی "

آیین زندگی “

 

 

 

 

 

 

 

1?به دنبال علایقتان باشین

 

همه قرار نیس در یک کشور دکتر شن.یک کشور موفق نیاز به مشاغل مختلفی داره که بهترین افراد در اون حرفه مشغول کار باشن نه سرخورده ترین شون.وقتی شهامت این رو داشتین تا در بزرگسالی کارایی رو انجام بدین که به اونا علاقه دارین نه کارایی که از شما توقع دارن اون وقت در بیشتر مواقع موفق و خوشحال خواهید بود.

 

2?به فکرایی که بقیه راجب شما می کنن اهمیت ندین

 

بزرگترین اشتباهات آدم در زندگی از جایی شروع می شه که می خواد سعی کنه همه رو از خودش راضی نگه داره.

 

تنها به هدف تون و باوری که بهش باور دارین فکر کنین.نگذارید ترس از فکرا و قضاوتای منفی بقیه از شما باعث شه از هدف خودتون دست بکشین.تنها روی کارتون تمرکز کنین و حرفای منفی بقیه راجب شما برایتون بی اهمیت باشه.

 

3?عشق بورزید

 

همیشه افسوس آدمایی که بعد از مرگ عزیزانشان از اینکه تا زنده بودن عشق و علاقه شون رو به اون نگفته ان رو دیده اید.یاد بگیرین به بقیه عشق بورزید.جنبه های مثبت اخلاقی هرکی رو ببینین تا جنبه های منفی اون و به خاطر کارهای هر چند کوچیکی که بقیه واسه شما می کنن سپاسگذاری کنین.

 

4?برنامه ریزی

 

هیچی مثل یک برنامه ریزی منظم و دقیق باعث نمی شه که یاد بگیرین از زمانای مرده در طول روزتون استفاده کنین.برنامه ریزی خوب به شما یاد میده که در طول روز چقدر می تونین کارهای مفید انجام بدین و جلوی کارهای بیهوده رو بگیرین و همین طور باعث می شه که ارزش زمان و عمر رو بدونین و درک کنین که چرا وقت طلاست.

 

5?ضعفای خود رو بشناسید

 

هیچ انسانی بهتر از خودش نقطه ضعفای خود رو نمی شناسه.واسه رسیدن به یک آدم کامل باید نقطه ضعفای خود رو بشناسید و روی اونا کار کنین تا کم کم از بین برن.ضعفای خود رو از بین ببرین تا قبل اینکه بقیه اونا رو بشناسن و به عنوان اسلحه ایی علیه خودتون از اون استفاده کنن.

 

6?خوشبختی برابر پول توی جیب شما نیس

 

کسی منکر اینکه پول به خوشبختی کمک می کنه نیس ولی ضامن خوشبختی هم نیس.خوشبختی از درون هر کسی سرچشمه میگیره.