سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرهود

نرم افزار فروشگاهی چیست

نرم افزار فروشگاهی چیست

نرم افزار صندوق فروشگاهی در دهه گذشته راه زیادی را طی کرده است. پیشرفت در تکنولوژی سخت افزاری، فن آوری ارتباطات داده، توسعه نرم افزاری، رایانش ابری و مدل کسب و کار باعث شده که نرم افزار فروشگاهی به عنوان یک سرویس به طور گسترده پذیرفته شده است. در این عصر دیجیتال، می توانید نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی خود را سفارشی کرده و راه حلی را پیدا کنید که برای کسب و کار منحصر به فرد شما مناسب تر باشد.

نرم افزار صندوق مکانیزه فروشگاهی چیست؟

نرم افزار فروشگاهی می تواند به عنوان یک برنامه نرم افزاری یا مجموعه ای از برنامه های کاربردی نرم افزار (اغلب به صورت یکپارچه) متصل شود که به فروشندگان کمک می کند تا کسب و کار خود را انجام دهند. برای فروشندگان، مهمترین بخش سیستم مدیریت آن ها نقطه فروش سیستم (POS ) است. سیستم های اعتباری ضروری هستند چرا که آن ها هر اتفاقی که در جریان فروش می افتد را ردیابی می کنند

از آنجائی که فروش در هسته درک عملکرد کسب و کار فروشگاهی است، تنها ساختن این زیرساخت امکان پذیر است: ارائه ابزار مدیریت کسب و کار بیشتر در محیط POS و ایجاد یک اکو سیستم مدیریت کل فروشگاهی.

این سیستم نه تنها برای مدیریت و پیگیری فروش، بلکه همچنین به عنوان سیستم مدیریت موجودی، سیستم مدیریت کارکنان شما، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و ابزار گزارش دهی اصلی خود مفید است.

جریان نقدی خود را افزایش دهید
اگر شما یک خرده فروش کوچک هستید و می خواهید یک پایگاه داده مشتری برای پیگیری تاریخچه خرید مشتریان خود و اطلاعات تماس داشته باشید، لازم است اطمینان حاصل کنید که سیستم POS خریداری شده شامل قابلیت CRM هم باشد. همچنین لازم است بدانید که چگونه کار می کند تا اطمینان حاصل شود که همه چیز آن قابل ردیابی است.

ارائه پیشنهادات مختلف برای نرم افزار فروشگاهی بر اساس اندازه یک کسب و کار تجاری، باعث کاهش هزینه ورود به خرده فروشانی می شود که می خواهند از این نوع تکنولوژی استفاده کنند. در حالی که هزینه های راه اندازی در تمام زمان ها کم است، به ویژه هنگامی که شما نسخه های رایگان را در نظر بگیرید. شما ممکن است نیاز به خرید سخت افزار داشته باشید و ممکن است نگهداری یا هزینه های تکراری وجود داشته باشد، اما این همه هزینه ای کوچک برای پرداختن به مقیاس بزرگ کارآیی کسب و کار است.

قبل از اجرای یک سیستم مدیریت فروشگاهی، موارد زیر را در نظر بگیرید:

درک کل هزینه مالکیت: آیا شما نرم افزار فروشگاهی را به صورت یک بار خرید خریداری می کنید؟ آیا شما نیاز به خرید به روز رسانی در آینده دارید؟ آیا شما یک هزینه تکراری برای یک مدل خدماتی به حساب می آورید که شامل به روز رسانی ها و انتشار های آینده است؟
آیا سرمایه گذاری سخت افزاری اولیه برای POS وجود دارد یا می تواند به عنوان بخشی از هزینه تکرار شود؟
آیا شما در یک قرارداد قفل شده اید یا می توانید در هر زمانی لغو کنید؟

مقیاس پذیری برای کسب و کار امروز شما ممکن است برای سال آینده هم کار کند. اطمینان حاصل کنید که این نرم افزار فروشگاهی می تواند با نیازهای کسب و کار شما روبرو شود و یک سیستم است که می تواند با شما بالغ شود.